Studencka konferencja naukowa
oraz bezpłatne szkolenia!
Poznaj wiosenną odsłonę Science-Up: Extra!
Interesujesz się wystąpieniami publicznymi i karierą naukową? Weź udział w Studenckiej konferencji naukowej: Liderzy Przyszłości: Zarządzanie Projektami i Innowacjami o zasięgu ogólnopolskim, połączonej z bezpłatnymi szkoleniami o prezentacji i twórczym pisaniu artykułów!
Nagranie z konferencji już dostępne!
Jeśli chcesz dobrze zaprezentować się przed publicznością i poznać przydatne tricki, które pomogą Ci dobrze wypaść podczas wystąpień konferencyjnych, to zapisz się na nasze szkolenie.
„Liderzy Przyszłości: Zarządzanie Projektami i Innowacjami”, to tytuł ogólnopolskiej konferencji naukowej, do udziału w której zapraszamy studentów i doktorantów.
Nie wiesz od czego zacząć pisać artykuł naukowy? Zapisz się na szkolenie, na którym pokażemy Ci kreatywne metody pomocne przy identyfikowaniu problemu badawczego.
Dla kogo i o czym?
> Dla studentów oraz doktorantów (i nie tylko)
Stworzyliśmy przestrzeń dla studentów, absolwentów i doktorantów, którzy chcieli zaprezentować swoja badania i spostrzeżenia związane z naukami o zarządzaniu i jakości, ekonomią i finansami oraz na tematy związane z biznesem podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej. Zgłoszenia do udziału w konferencji przyjmowaliśmy do 23 kwietnia.
> O przywództwie i zarządzaniu projektami
W trakcie konferencji zaprezentowano referaty dot. zarządzania projektami, m.in.:
▪ o zrównoważonym zarządzaniu projektami;
▪ o zarządzaniu projektami w erze cyfrowej (AI, automatyzacja, metodyki zwinne);
▪ o przywództwie projektowym i rozwoju zespołów.
> O przedsiębiorczości i innowacyjności
W trakcie konferencji zaprezentowano referaty dot. innowacji, m.in.:
▪ o rozwoju przedsiębiorczości (startupy, crowdfunding, modele biznesowe);
▪ o technologiach przyszłości w biznesie i zarządzaniu;
▪ o współpracy nauki i biznesu (transfer wiedzy, projekty badawczo-rozwojowe).
Informacje o konferencji:
Celem konferencji jest stworzenie przestrzeni dla studentów, absolwentów i doktorantów, którzy chcą zaprezentować swoja badania i spostrzeżenia związane z tematami dotyczącymi zarządzania projektami, przywództwa, przedsiębiorczości i innowacji.
Tematyka
Konferencja obejmuje dwa obszary tematyczne:
- Zarządzanie projektami i przywództwo:
- zrównoważone zarządzanie projektami
- zarządzanie projektami w erze cyfrowej (AI, automatyzacja, metodyki zwinne)
- przywództwo projektowe i rozwój zespołów
- oraz inne, pokrewne tematy
- Przedsiębiorczość i innowacje:
- rozwój przedsiębiorczości (startupy, crowdfunding, modele biznesowe)
- technologie przyszłości w biznesie i zarządzaniu
- współpraca nauki i biznesu (transfer wiedzy, projekty badawczo-rozwojowe)
- zrównoważone innowacje
- oraz inne, pokrewne tematy
Rodzaje wystąpień i przebieg
Udział w konferencji jest bezpłatny i możliwy w formie postera lub referatu (czas wystąpienia max. 15 min). Wystąpienie obok wartości naukowej miało aspekt dydaktyczny – zostało zwieńczone informacją zwrotną od doświadczonych pracowników akademickich – specjalistów w danej dziedzinie, którzy podpowiedzieli uczestnikom jak doskonalić swoje badania.
Harmonogram:
Przyjęliśmy 10 artykułów do publikacji w czasopiśmie naukowym!
Do 8 czerwca 2025 roku na adres e-mail: konferencja@bliskonauki.pl można było przesyłać teksty artykułów naukowych do publikacji w czasopiśmie naukowym Management and Quality – Zarządzanie i jakość, które po uzyskaniu akceptacji Redakcji i otrzymaniu pozytywnych recenzji zostaną na jego łamach opublikowane.
Artykuły można było przygotować zarówno w języku polskim jak i angielskim, a jego treść powinna zgadzać się z z wytycznymi dostępnymi pod poniższym linkiem: pobierz formatkę artykułu.
Ostateczny termin publikacji uzależniony jest od kalendarza Redakcji czasopisma i decyzji Redaktora Naczelnego.
Szczegółowe zasady dotyczące procedury zgłoszenia tekstów dostępne są pod adresem: https://zij.edu.pl/skladanie-artykulow/
Skrót procedury zgłoszenia i akceptacji artykułów
W przypadku konieczności wniesienia poprawek poprawione manuskrypty mogą być poddawane dalszej recenzji (jeśli zajdzie taka potrzeba) lub zostać zaakceptowane.
Co zyskasz dzięki udziałowi w konferencji
Zdalny udział w konferencji
Wydarzenie w całości odbywać się będzie przy pomocy środków komunikacji na odległość (online) przez aplikację Microsoft Teams.
Certyfikat czynnego uczestnictwa
Za udział w konferencji otrzymasz certyfikat potwierdzający aktywny udział w wydarzeniu.
Szansa na publikację naukową
Zapewniamy możliwość publikacji artykułu w czasopiśmie naukowym: Management and Quality – Zarządzanie i jakość.
Punkty do stypendium
Uczestnicząc aktywnie w konferencji możesz liczyć na dodatkowe punkty podczas aplikowania o stypendium dla najlepszych studentów.
Doświadczenie konferencyjne
Poprzez udział w konferencji podnosisz swoje kompetencje związane z wystąpieniami publicznymi.
Możliwość prezentacji wyników własnych badań
O wynikach Twoich badań dowiedzą się inni uczestnicy oraz inni naukowcy.
Cenna informacja zwrotna
Twoje wystąpienie wysłuchają eksperci, dzięki czemu otrzymasz cenny feedback, który ułatwi doskonalenie dalszych badań.
Pogłebianie eksperckiej wiedzy
Konferencje naukowe to świetna okazja do poszerzania horyzontów, networkingu i pogłębiania specjalistycznej wiedzy.
Zarejestruj swój udział w konferencji!
Zgłoszenia udziału w konferencji w roli słuchacza przyjmujemy za pośrednictwem poniższego formularza:
Zgłoś artykuł do publikacji w czasopiśmie naukowym!
Do 31 maja 2025 roku na adres e-mail: konferencja@bliskonauki.pl można przesyłać teksty artykułów naukowych, które zostaną opublikowane w czasopiśmie naukowym Management and Quality – Zarządzanie i jakość po uzyskaniu akceptacji Redakcji i otrzymaniu pozytywnych recenzji.
Artykuł może zostać przygotowany zarówno w języku polskim jak i angielskim, a jego treść powinna zostać przygotowana zgodnie z wytycznymi dostępnymi pod poniższym linkiem: pobierz formatkę artykułu.
Termin publikacji uzależniony jest od kalendarza Redakcji czasopisma i decyzji Redaktora Naczelnego.
Szczegółowe zasady dotyczące procedury zgłoszenia tekstów dostępne są pod adresem: https://zij.edu.pl/skladanie-artykulow/
Skrót procedury zgłoszenia i akceptacji artykułów
W przypadku konieczności wniesienia poprawek poprawione manuskrypty mogą być poddawane dalszej recenzji (jeśli zajdzie taka potrzeba) lub zostać zaakceptowane.
Zgłoś referat lub poster i zarejestruj swój udział w konferencji!
Zgłoszenia przyjmujemy do 23 kwietnia 2025 roku za pośrednictwem poniższego formularza dostępnego również pod adresem: https://forms.office.com/e/xtdWi3Shas.
Informacje o szkoleniach:
1. Szkolenie z wystąpień publicznych (konferencyjnych)
Kiedy: 29.04.2025 r., godz. 17:00
Prowadzący: dr Marcin J. Piątkowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Czas trwania: 90 minut
Miejsce: online (MS Teams)
Szkolenie obejmowało następujące zagadnienia:
- tworzenie jasnych i zwięzłych slajdów;
- efektywne wykorzystywanie wizualizacji danych;
- techniki angażowania publiczności;
- zarządzanie tremą i stresującymi sytuacjami podczas wystąpień;
- sztuka opowiadania historii naukowych.
2. Kreatywne metody w pisaniu artykułów naukowych
Kiedy: 14.05.2025 r., godz. 17:00
Prowadzący: dr inż. Adam Sulich
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Czas trwania: 90 min
Miejsce: online (MS Teams)
W trakcie szkolenia przedstawiono:
- po co pisać artykuły naukowe;
- jakie techniki mogą być pomocne przy identyfikowaniu problemu naukowego;
- na czym polega metoda kontrapunktu, przeglądu literatury i synektyki;
- poznasz strukturę artykułu naukowego tworzonego przy pomocy powyższych metod.
FAQs, czyli najczęstsze pytania od Was
Kto może wziąć udział w Science-Up: Extra?
W szkoleniach i konferencji organizowanych w ramach Science-Up: Extra mogą brać udział wszyscy. Ze względu na tematykę wydarzeń zapraszamy osoby, które:
- interesują się zagadnieniami z dziedziny nauk społecznych;
- są związane ze studenckim ruchem naukowym (koła naukowe, organizacje studenckie) i chcą poszerzać swoją wiedzę w omawianych tematach.
Udział w wydarzeniach jest bezpłatny i możliwy po wcześniejszej rejestracji. Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Województwo Małopolskie.
Czy udział w Science-Up: Extra jest bezpłatny?
Tak! Za udział w wydarzeniach z cyklu Science-Up: Extra organizator nie pobiera opłat. Projekt jest współfinansowany przez Województwo Małopolskie.
Czy muszę wziąć udział we wszystkich wydarzeniach?
Nie! To Ty wybierasz w jakich wydarzeniach chcesz uczestniczyć! W ramach formularza zgłoszeniowego wybierasz, które szkolenia Cię interesują i w jakich chcesz wziąć udział! Możesz wziąć udział tylko w organizowanej konferencji.
Czy mogę otrzymać usprawiedliwienie nieobecności z zajęć na uczelni jeśli szkolenia wypadają w tym samym terminie?
Tak! W przypadku kolizji terminu wydarzeń z zajęciami na uczelni uczestnik, który otrzymał zaświadczenie o udziale w szkoleniu lub konferencji może otrzymać dodatkowo prośbę od organizatora o usprawiedliwienie nieobecności na zajęciach dydaktycznych.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniach jeśli jestem uczestnikiem innych projektów Blisko Nauki
Tak, oczywiście!
Jak zgłosić swój udział w szkoleniach?
Poprzez formularz zgłoszeniowy. Jest on dostępny na dole strony internetowej pod adresem: https://bliskonauki.pl/konferencja-2025/
Jak zgłosić swój udział w konferencji?
Poprzez formularz zgłoszeniowy. Jest on dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://bliskonauki.pl/konferencja-2025/
Jak przygotować się przed udziałem w programie?
Aby skutecznie przygotować się do wydarzeń, należy zapoznać się z jego tematyką, sprawdzić wymagania techniczne, znaleźć odpowiednie miejsce do nauki, aktywnie uczestniczyć w spotkaniu oraz przygotować pytania i notatki, co pozwoli w pełni wykorzystać poświęcony czas. Ważne jest także zarządzanie czasem i unikanie niepotrzebnych rozpraszaczy.
Czy biorący udział w Science-Up: Extra otrzymają zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniach?
Tak! Do osób biorących udział w szkoleniach i konferencji prześlemy zaświadczenia o udziale. Warunkiem koniecznym uzyskania zaświadczenia o udziale w szkoleniu jest wypełnienie ankiety na jego rozpoczęcie i zakończenie.
Czy informację o uczestnictwie w programie mogę wpisać do CV lub umieścić ją na swoim profilu na Linkedin?
Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o Science-Up?
Polecamy śledzić nasze media społecznościowe. Jesteśmy dostępni na Linkedin oraz Facebooku. Tam znajdziesz zawsze bieżące informacje o programie i możesz w komentarzu zapytać o nurtującą Cię kwestię.
Dodatkowo polecamy skorzystać z naszego formularza kontaktowego lub napisać bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@bliskonauki.pl
Rada Naukowa konferencji:
prof. dr hab. Edyta Rudawska
Uniwersytet Szczeciński
dr hab. Maria Urbaniec, prof. UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
dr Magdalena Kowalska
Uniwersytet Szczeciński
dr Tomasz Kusio
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
dr Małgorzata Marchewka
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
dr Marcin J. Piątkowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
dr Joanna Rzempała
Uniwersytet Szczeciński
dr Małgorzata Smolska
Uniwersytet Szczeciński
dr Karol Wałachowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Organizatorzy
Koło Naukowe
Przedsiębiorczości i Innowacji
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Stowarzyszenie Blisko Nauki
Koło Naukowe
Zarządzania Projektami „Project”
Uniwersytet Szczeciński
Partnerzy
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Katedra Polityki Ekonomicznej i Programowania Rozwoju
Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Katedra Przedsiębiorczości i Innowacji
Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Krakowie
Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego
Linki do publikacji partnerów o wiosennej edycji Science-Up: Extra
Collegium Invisibile:
https://www.facebook.com/collegium.invisibile/posts/699093292471802
Katedra Przedsiębiorczości i Innowacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie::
https://www.facebook.com/kpiuek/posts/1094090406075261
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Krakowie:
https://www.facebook.com/ptekrk/posts/1006888141651228
Koło Naukowe Zarządzania „Menedżer” Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach:
https://www.linkedin.com/posts/ko%C5%82o-naukowe-zarz%C4%85dzania-mened[…]
https://www.facebook.com/knzmue/posts/1075182024657100
Rada Kół Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie:
https://www.facebook.com/rknuek/posts/1251625059766862
Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Innowacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie:
Publikacja na Linkedin #1
Publikacja na Linkedin #2
Publikacja na Linkedin #3
Publikacja na Linkedin #4
Publikacja na Linkedin #5
Publikacja na Linkedin #6
Publikacja na Linkedin #7
Publikacja na Linkedin #8
Publikacja na Linkedin #9
Publikacja na Linkedin #10
Publikacja na Linkedin #11
Publikacja na Linkedin #12
Publikacja na Linkedin #13
Publikacja na Linkedin #14
Publikacja na Linkedin #15
Publikacja na Instagramie #1
Publikacja na Instagramie #2
Publikacja na Instagramie #3
Publikacja na Instagramie #4
Publikacja na Instagramie #5
Publikacja na Instagramie #6
Publikacja na Instagramie #7
Publikacja na Instagramie #8
Publikacja na Instagramie #9
Publikacja na Instagramie #10
Publikacja na Instagramie #11
Publikacja na Instagramie #12
Publikacja na Instagramie #13
Koło Naukowe Zarządzania Projektami „Project” Uniwersytetu Szczecińskiego:
Publikacja na Linkedin #1
Publikacja na Linkedin #2
Publikacja na Linkedin #3
Publikacja na Linkedin #4
Publikacja na Linkedin #5
Publikacja na Linkedin #6
Publikacja na Linkedin #7
Publikacja na Linkedin #8
Publikacja na Linkedin #9
Publikacja na Linkedin #10
Publikacja na Linkedin #11
Publikacja na Linkedin #12
Publikacja na Linkedin #13
Publikacja na Linkedin #14
Publikacja na Instagramie #1
Publikacja na Instagramie #2
Publikacja na Instagramie #3
Publikacja na Instagramie #4
Publikacja na Instagramie #5
Publikacja na Instagramie #6
Publikacja na Instagramie #7
Publikacja na Instagramie #8
Publikacja na Instagramie #9
Publikacja na Instagramie #10
Publikacja na Instagramie #11
Publikacja na Instagramie #12
